hih, mulla on oma blogi!! jesh, opettelen tässä vaan näitä juttuja ensin..:)

Olen 20-vuotias nainen, ja asun nykyän Turussa. Olen kotoisin Kuopiosta, jonka lisäksi olen myös asunut muutamia vuosia Tahkovuorella Nilsiässä koulun takia.
Hieman blogini nimestä.. Luna tulee rakkaasta entisestä kilparatsustani, joka valitettavasti menehtyi joulukuussa 2005, mutta elää edelleen sydämessäni ja muistoissani. Villa taas on rakkain työmateriaalini tällähetkellä. Villa Luna on siis minun valtakuntani, niin sehän sopii oikein mainiosti..:)407112.jpg
Tässä minä ja Luna tahkolla treenaamassa Tahkolla, missä Luna silloin asusteli.


Sitten niihin muihin harrastuksiin.. Virkkauksen olen alunperin aloittanut joskus 7-8 vuotiaana äidin opastuksella,varsinaisessa käsityöopetuksessa en ole 
koskaan ollut. Ala-asteella valitsin mielummin puukäsityöt, ne kiinnosti silloin enemmän..:)
Olinkin siinä suhteessa jonkinsortin kummajainen, muistaakseni ensimmäin tyttö kyseisessä koulussa kymmeneen vuoteen joka valitsi puukäsityöt..No, osaanpa ainakin hitsata ja sorvata huomattavasti paremmin kuin useimmat naiset.xD
Virkkaus kuitenkin jäi useaksi vuodeksi, kunnes aloitin sen uudelleen taas tämän vuoden alussa
Debbie Stollerin Stich ´n Bitch-Koukussa kirjan innoittamana. Ja helposti se mieleeni muistuikin.

Myös neulominen olisi tarkoituksena aloittaa, mutta sitten kun saan jonkin inspiraatiokohtauksen siihen.
Tämä tässä tälläerää, enemmän esittelyä myöhemmin..

Eräs rakkaimmista harrastuksistani on valokuvaus, jonka aloitin kunnolla vajaa vuosi sitten kun sain ensimmäisen oman järjestelmäkamerani. Kuviani en ajatellut tänne hiervästi laittaa, niitä on jo esillä netissä muutamassa paikassa, esimerkiksi täällä.

Yksi "harrastukseni" on vielä lääkikseen pyrkiminen, pyrin nyt toista kertaa. Myös sen projektin etenemistä olisi tarkoitus tässä blogissa seurata..
Tässäpä tämä tälläerää, lisää myöhemmin!




.